piątek, 11 maja 2012

Wznowienie treningów, obóz szkoleniowy i pierwsze zawody w tym sezonie ;)

Więc po kolei, jak w temacie:
Trawa została nawieziona, jej stan zdecydowanie się polepszył i treningi zostały wznowione, jednym słowem sezon w pełni :) Piękna pogoda sprzyja, chociaż przy wysokich temperaturach ćwiczymy tylko rano lub późnym popołudniem.

W dniach 2-5 maja Bogusia i ja ćwiczyłyśmy bieganie pod okiem Tomka Jakubowskiego na majowym obozie agility zorganizowanym przez Centrum PsiAda (www.psiada.pl).
Poziom treningów, ich intensywność i częstotliwość sprawiły, że wszystkie wróciłyśmy zmęczone. Przez te kilka dni uczyłyśmy się jak reagować gdy pies zrzuca często tyczki, jak panować nad stopami i dawać czytelne sygnały ciałem. Miłe towarzystwo, piękne tereny i super pogoda! Za rok na pewno też się stawimy na takim obozie.
Bogusia i Eksi:

Chili i ja:

Chili i Eksi w czasie wolnym ;)


Zdjęcia z obozu, autor R.Denisiuk: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.268498106579896.57108.181260025303705&type=1


19 i 20 maja odbędą się w Chorzowie zawody agility. Będą one obsadzone przez dużą ilość zawodników z naszego klubu. Wystartują: Magda z Milką, Bogusia z Desti, Agata z Fioną, Ewa z Filetem, Natalia i Jimmy i ja z Chili. Trzymajcie kciuki za wszystkich Klubowiczów i mój debiut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz